Lördagsgöra.

Om jag kanske skulle ta och skriva ut lite biljetter och grejer nu då, så jag slipper göra det i sista sekunden som pappa sa för några dagar sedan. Äh, jag gör det i nästa periodpaus...Jag har allafall packat lite. Det blev inte mycket, skönt det med lätta väskor!

Semester på igång alltså. Känns just inte så.
 
Svamparna är rensade och förvällda.
 
Älskade pappsen kom just hem med en present, jippi en ny putter!! Han är väl världens bästa och snällaste! Tack ♥
 
Och brudarna är och gör sitt bästa för att spöa Forsby. 1-1 står det. Grymt bra resultatmässigt, men det kan ju bli bättre... Undrar hur matchen artar sig... Jag vill också vara med. Men bara och spela. Eftersom jag allafall skulle få lov att vara bara publik med helvetesvaden så kan jag lika gärna vara här hemma. Vinst skulle vara kanoners. Pleeeassssee!


Kommentarer
Anonym

Ha det bra ock kul i usa

2013-09-14 @ 22:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0