Poolreflektioner.

Ligger och myser vid poolen. Jag kommer på mig själv med att jag ligger och ler. Dels för att jag har det så bra, men också för alla barn som är precis överallt. De är så glada och lyckliga och leker och busar och hoppar och skrattar, tjuter och skvätter! De är så härligt att se dem och jag vet att om jag får barn en dag, så ska jag absolut se till att de också får uppleva såna här fantastiska ögonblick av total semester med glada och närvarande föräldrar som barnen som plaskar med sina armpuffar och simringar här nu. För tjugo år sedan var jag ett utav de här barnen, så jag vet precis hur roligt de har, hur lyckliga de är och hur pirret i magen känns när man blir uppskjuten från pappas axlar, och hur många tankar man hinner tänka innan man krashar i vattnet 1,5 sekund senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0