The shit.

Det är förundransvärt hur lite djupandning, fokus och stretching så totalt kan förändra ditt sinne på en dryg timme! Och jag som tyckte jag var fullkomligt harmonisk innan yogan... Blev väl totalt... Ja, jag vet inte. Jag glömmer från gång till gång vilken fantastisk completely-in-touch-with-yourself-känsla som infinner sig i kroppen -min kropp iallafall - efter ett sådant här pass! Jag är glad att jag är en av de som reagerar så, för ett yogapass kan faktiskt ge motsatt effekt lika gärna -det är olika från person till person, men vad man kan säga är att något händer alltid. Någonting triggar igång en reaktion. Vissa blir kanontrötta, andra riktigt arga, ledsna, frustrerade, tokpigga och vissa -typ jag, blir totalt kolugna. 
 
Fast en sommar med fotboll och ingen yoga gjorde också dagens pass en smula smärtsamt... Får se hur det känns imorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0