Oväder.

Usch och fyyy så det har blixtrat och smällt här på kvällskvisten! Jag brukar inte vara rädd sådär för åska men idag fick jag faktiskt lov att slänga iväg ett sms och be Dennis komma hem... :-( Vanligtvis skulle jag satt mig i bilen och åkt någonstans men nu var det två hundar hemma som var lika skräckslagna som mig, så det var inget alternativ. Vi satt och tryckte i köket istället, hoppade till varje gång huset lystes upp och mullret dånade i samma ögonblick. Vid ett tillfälle blev det alldeles orange utanför på åkern, jag var säker på att det börjat brinna men det var nog bara mina ögon som spelade mig ett spratt efter alla starka blixtar. Hur som helst drog det värsta förbi lagom till Dennis körde in på gården och vi verkar ha överlevt både jag och hundarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0