Helg.

Den här veckan har jag knåpat med en uppsats. Den skulle lämnas in idag, typ för en halvtimme sedan närmare bestämt. Jag fick nog igår och lämnade in den då. Inte helt nöjd. Alls. Men det betyder ingenting, för det är jag aldrig när det handlar om sånt där och det brukat gå bra ändå, säger Dennis. Så kanske det är.

Hur som helst betydde gårdagen därmed slutet på delkurs 3, och på måndag drar terminens sista fjärdedel igång. Det innebär att dagens varit helt utan måsten, jag har kunnat vara mitt socialaste jag hela dagen och resten av helgen existerar inte heller någon underliggande stress; det finns inget i pluggväg jag ens kan göra. Dessutom jar julklappsinköpen sakta trillat på plats under dagen, så det är bara att andas ut och konstatera att det är helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0