Fotbolls-VM

Hockey-VM är inte så värst roligt. I maj är den säsongen över och därför är OS-hockeyn mer prestigefylld och rolig att följa. Fotbolls-VM däremot är så jädrans festligt! Jag ska dock (mot)villigt erkänna att jag varit dålig på att följa gruppspelsmatcherna, dels på grund av att de spelas nattetid, och dels för att jag somnat när jag kikat på dem som inte spelas nattetid.  Lite motsägelsefullt att jag somnar trots att jag är intresserad och tycker det är roligt att se -I knooooow, men det är tyvärr så jag funkar när jag dunkar ner mig själv i soffan. Det är inte så värst ofta det händer, så kroppen tror väl att det är sovdags när jag blir så still kanske, vad vet jag... Men nu när bara de bästa lagen återstår ska jag verkligen se till att hålla ögonen öppna, för det här är sååå spännande och nu är bara de bästa matcherna kvar :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0