Äntligen!

Tentan är avklarad... men undran om den här veckan är belöning eller en tillfällig förträngning av verkligheten kvarstår. Jag vet nämligen inte hur det gick. Normalt brukar man ha en känsla som pekar åt något håll men underligt nog så har jag ingen aning om vad jag presterade. Antingen gick det bra, eller så var jag helt ute och cyklade - och är det så måste jag helt ärligt erkänna att jag missförstått allt vad de försökte lära oss under de senaste veckorna.

Hur som helst: Den otroligt efterlängtade semestern är här. Vi är på plats. Vi tjuvstartade faktiskt igår och åkte till Stockholm då, men idag har vi intagit Österrike. Resan hit gick problemfritt men när vi steg in på hotellrummet undrade vi om vi plötsligt färdats 30 år tillbaka i tiden! Hallåååååå, vad hände?! Det där rummet var INTE vad vi bokat med lysrörsbelysning, en säng lika mjuk och inbjudande som en parkbänk och en
duschkabin som såg sina glansdagar långt innan millennieskiftet. Den där grymma lyckokänslan vi svävar på gjorde en djupdykning för en sekund men nu är rummet utbytt, vi är nöjda, tillbaka på 2000-talet och vi myser som bara vi - han o jag - kan ♥
 
Imorgon blir det skidåkning och det ska verkligen bli spännande :) ner kommer jag garanterat -vi får väl bara se på vilket sätt det blir; stående, rullande... eller med skoter? :-S Roligt :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0