Kliande fingrar.

Mina kreativa fingrar kliar. Men det är gardiner, blomlådor, en kryddhylla och pallkragar för odling på väg in så kanske snart, att jag får utlopp för lite så det inte bubblar över. Dessutom är diskmaskinen så gott som inne och vi fixar och donar både inne och ute när vi hinner och det är härligt. Så härligt.

Vad jag saknar massor och inser att jag får vänta på är en rabarber... De är ju som bäst innan midsommar och även om jag är på g att plantera några knölar så lär de nog inte ta sig tillräckligt för att kunna ge paj och saft och kräm den här sommaren. Dessutom ingår en hallonhäck i mitt drömboende, men det är det nog ingen idé att plantera här, det får vänta tills vi hittar det där som vi vet är vårat. Eget. På riktigt. Snart.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0