Som om luften gick ur.

Det där är en helg när alla åkt bort.
Jämtland, Sälen, Norrtälje, Gävle... Jag vet inte allt vart alla ska. Jag skulle också bort. Som alla andra. På kryssning. Jätte jättetrevligt med världens bästa Maggan och co/.

Men här ligger jag i sängen. Inte alls på väg ut på havet. Och det känns som helt rätt beslut. Man kan inte vara med överallt och ibland får man stå över. Igår efter tentan kände jag mig som en ballong som något släppt ut luften ur. Tom. Trött. Slut som artist (lite tillfälligt allafall). Så därför känns det hur bra som helst att få göra absolut ingenting den här helgen.

Hoppas ni alla har det kanon där ni är, jag är här och njuter lika fullt :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0