Oj så jag hunnit med!

Höstfix i finvädret. Sommarblommorna har fått lämna plats åt ljungen i blomlådorna och så har några fönster fått nya tätningslister få se om vi kanske får behålla lite mer värme när vintern knackar på, så kom gulligaste svärfar när jag kände mig klar så fick jag se honom en stund. Har också hunnit en kanonskön runda på golfbanan med pappsen och Eddan. Och dessutom, kvalitetstid med älskade mormor och alldeles strax en sväng till Molly, men först får LIF ett par minuter till på sig att bevisa att det inte är så dåliga den här säsongen som det verkar. :-)
 
Är inte det här höstträdet alldeles fantastiskt fint? I love it! *atl kickin' ass* 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0