Så, kom hem med er!

Inte konstigt att jag hade både mardrömmar och en vaken sejour här om natten, månen är ju som en strålkastare!

Förresten så tycker jag att alla som är borta kan börja dra sig hemåt typ nu så ordningen kan återställas snarast. Detta innefattar lite mer precist och konkret: Dennis, pappa, Anders & Malin och Jonas & Hilma. Hilmisen fyller förresten år idag -massa grattis! :-)

Förövrigt har jag hittat nya sätt att låta min övertränade (den har träningsvärk alltså) hjärna slappna av. En typ av kbt-terapi uppfunnen av mig själv för mig själv - eftersom jag verkar vara i behov av det emellanåt. Jag återkommer med eventuellt resultat!

Godnatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0